mercredi 5 juin 2013

Quand Mabanckou passe par le service Tweeter pour me faire du chantage!


Après avoir soudoyé les médias français pour qu'ils taisent la cascade de contrefaçons perpétrées sur mon ouvrage et le blocage de ma procédure au niveau du TGI de Paris, la bande à Mabanckou n'a trouvé rien de mieux à faire qu'à passer par le service de Tweeter pour me faire du chantage, afin que je me taise.

Je vous laisse apprécier l'émail que j'ai réçu à cet effet.

Date: Wed, 5 Jun 2013 17:22:32 +0000
From: notifications-support@twitter.zendesk.com
To: mountaga40@hotmail.com
Subject: #9889473 Message from Twitter Support: "Twitter Trust and Safety Notification"
##- SVP n'écrivez pas sous cette ligne -##
Twitter





Mise à jour par : FlynnJackson, 05 juin 10:22 am (PDT):
  Hello,
We have received a complaint from @amabanckou that your account, @kantkaf, is in violation of the Twitter Rules (https://twitter.com/rules), specifically around our rules regarding harassment and abuse.
You are free to continue operating your account so long as you discontinue this abusive behavior. Please be aware that continued abusive behavior may lead to your Tweets no longer being available in Search or to your account being permanently suspended.
If you have any questions, please reply to this ticket. Thank you for your cooperation.

Thanks,
@FlynnJackson
Twitter Trust & Safety
Please note, we cannot accept email attachments at this time; please include all information in the body of your request.